عنوان بنر
عنوان بنر

توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر

عنوان لینک

تعداد کاربران دیزنی پلاس به 57.5 میلیون نفر رسید

چهارشنبه، 15 مرداد 1399

دیزنی پلاس سرویس استریم محتوای دیزنی به تازگی به یک نقطه عطف جدید رسیده و   توانسته 57.5 میلیون کاربر را به خرید اشتراک خود جذب کند.

این آمار شامل تمام اشتراک‌های دیزنی پلاس می‌شوند که نشان می‌دهد در طول کمتر از سه ماه بیش از 3 میلیون کاربر به این مجموعه اضافه شده‌اند.

دیزنی پلاس کار خود را از 2019 آغاز کرده بود و در مدت زمانی کوتاه پس از آغاز 2020 به تعداد 50 میلیون کاربر رسید. حال رشد قابل توجه این سرویس نشان از آن دارد که محتوای کاربردی برای کاربران این سرویس جذاب‌تر است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید اشتراک آن داشته باشند.

دیزنی پیش بینی کرده که تا پایان سال 2024 میلادی بتواند بین 60 تا 90 میلیون کاربر را به سرویس خود جذب کند و رفته رفته به مهم‌ترین سرویس اشتراکی محتوای ویدیویی تبدیل شود. سرعت رشد این سرویس در حال حاضر از تمامی سرویس‌های رقیب نظیر نتفلیکس و اپل تی وی پلاس نیز بیشتر است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران به امتحان کردن آن تشویق شوند.

دیزنی پلاس بیشتر محتوای خود را به صورت خانوادگی عرضه می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از والدین تمایل زیادی برای دسترسی به آن داشته باشند و از آن طریق محتوای جذابی را در اختیار فرزندان قرار دهند.

این سرویس با قیمت ماهانه 29.99 دلار آماده عرضه شده است که نسبت به بسیاری از سرویس‌های مشابه قیمت بیشتری دارد. با این حال به نظر می‌رسد که خانواده‌ها برای دریافت آن تمایل بیشتری نشان داده‌اند تا از آن طریق امکان تماشای محتوای دیجیتالی مختلف را به فرزندان خود نیز ارائه دهند.

دیزنی در حال حاضر از طریق این سرویس در حال رقابت با سرویس‌هایی نظیر HULU، نتفلیکس و اپل تی وی پلاس است و امید دارد به زودی بتواند به موفق‌ترین و پر مصرف کننده ترین سرویس پخش کننده محتوای دیجیتالی تبدیل شود.

5 1 vote
امتیاز این مطلب

سایر اخبار و تازه ها

0 کامنت‌
Inline Feedbacks
View all comments